perjantai 23. joulukuuta 2011

that awkward moment..

That awkward moment kun sun enkun ope pyytaa sua yokylaan koko luokan eessa..

That awkward moment kun se ajaa sun pihaan ja autosta kuuluu biisi "I just had sex"

That awkward moment kun huomaat etta sen tyttaret on one of the most awesome people ever!

Eli siis mun enkun ope (jonka mies on rotary heeboja) pyys mua niille kylaan koska sen tyttaret oli tullu collegesta kotiin viettamaan joulua. Ne otti mut kyytiin (olin just koristelemassa piparkakkuja mika on mun lemppari kohta koko leipomisprosessissa!! ne tuli tosiaan vahan etuajassa mutta ei voi mitaan) ja ajetttiin sitte niitten luo Redwoodiin.

Oli tosi hauska ilta. Meidan seuraan liitty Hannahin ja Katyn (siis ne mun enkun open tyttaret) kavereita ja syotiin illallista, varjattiin Hannahin hiukset, kateltiin vanhoja vuosikirjoja mika on musta aina aivan huippua! mua NIIN harmittaa etta Suomessa ei oo tata tapaa!! Ja sitte katottii ultimate joululeffa the Grinch haha.. suht aikasin nukkumaan koska seuraavana paivana oli ideana lahtea tonne coastille tsiigailee aaltoja :)

Huomenna Christmas eve... minne aika meni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti