keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Syvällisiä part 2

Okei tiiän että oon totaallisesti nyt myöhässä mutta mun on pakko jakaa mun tuntemukset teän kanssa! Koko pienen ikäni oon katellu Junko-hallia ja mietiskelly mikä se oikeestaan on... eräs rakas ystäväni, jota en nyt nimeltä mainitse, sanoi minulle kerran että se on jättiläisen maha! haha


So sad!!















No mutta se on ollu pystyssä aina kun vaan jaksan muistaa.. ja muistan että aikuset päivitteli että millon se mahtaa romahtaa. Pienenä mietiskelin että ois mahtava nähdä kuinka se "tuhoutuu"... kuvittelin suurta pamausta vähän kuin ilmapallon poksahtamista ja sitten isoa mahtavaa ilmavirtaa mikä siitä isosta pallosta tulisi.
Nyt sitten kun oon täällä... niin sittenhän se päättää räjähtää. Nyt en päässy näkemään miten se tapahtu :( enkä varmaan ikinä pääsekkään. Oon iha shocked!!

2 kommenttia:

  1. Vooi Veera söpöä!:D

    Mutta voin ilokses kertoa, että ei ollu kyllä näkemisen arvonen:D Siihen tuli ensin semmone repeämä ja sitten se vaan lässähti niinkö pannukakku:D nyt se on jo takasin pystyssä. Toivotaan, että sitten ku tuut takasin nii se läsähtää uudellee nii sääki voit olla todistamassa sitä hetkeä!:D miss you <3

    VastaaPoista
  2. haha! Joo toivotaan.. isi laitto mulle emailina tommoset kuvat ja olin iha shokissa!!
    Miss you too honey! Pitakaa nyt se loppu kemi ees pystyssa ;)

    VastaaPoista