maanantai 19. joulukuuta 2011

Finals...

Noniin eka loppukoe takana!! Oppiainehan oli English 4 ja tietty me kirjotetaan essee!! Jippikayje!! esseen otsikkona "discuss how the written word can serve to guide readers to behave in ways that benefit others" In order to make your point please cite no fewer than three examples from Beowulf, The Cantebury Tales and Charlens Dicken's A Christmas Carol.

Okei olin jo ihan hukassa jo pelkan aiheen luettuani... Ensinnakin mulle esseitten kirjottaminen sillon kun ne vaatii oikeeta miettimista ja omien tuntemuksien tulkitsemista on hirveen vaikeeta. Rakastan kirjottamista mutta se on vaa mulle niin hirveen rankkaa ku kirjottaminen (ainakin mulle) on hirveen henkilokohtainen asia. No hyva puoli oli ettei ainakaan kirjotettu talla kertaa pelkista omista tuntemuksista vaan piti tietaakkin jotain. Kaks tuntia ATK-luokassa vaannettiin naita mean esseita.. hirvee naputus vaa kuuluu joka puolelta ( mean koulussa on varmaan aanekkaimmat nappaimistot ikina!!) ja naat kokoajan tietokoneen ruudusta miten minuutit menee eteenpain. En muistanu etta koetilanteet on noin stressaavia. Lukiolla on sentaan aikaa tehda esseet ja ei oo yleensa mitaan hairiotekijoita ymparilla ja saadaan aiheet selville etukateen.. niin ja semmonen pikku seikka viela ettei tarvi kirjottaa englanniksi!! argh ku ei vaa osaa... No me habla ingles!!

Niin mikä Government? ;)













Huomenna sitte A.I loppukoe... sillee iha siistia ku opettaja paatti olla koetta edeltavan tunnin poissa joten me ei nyt ees tiieta mika meidan alue on :) iha jees! Onneks oon valinnu sen verran lusmuja aineita talle vuodelle etta kun joillaki on kaks koetta yhtena paivana mulla on vaa joka paivalle yks. Mutta eipa taalla nayta porukka niin paljoa naista stressaavan. Jotku mea enkun ryhmassa oli valmiita 30 minsan kuluttua... etta sillee! Keskiviikkona Espanjan loppukoe... Yeah Buddy!


Uncle Sam wants you!


Nyt ku loytais jonku joka lahtis kayttaa Honeyfluffissa ni sais kuuman kaakaon!
Sain tanaan mun ensimmaisen joulukortin koko vuodelle!! Kiitos Paula-Mummi :) oot ihana! Piristi mun paivaa ihan hirveesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti