keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Bucket List

Rakastan joululomalla valvomista. Se on aina ollu meän suvun tapa... vaikka täällä oonki oikeesti kääntäny mun vuorokausikelloa pari tuntia taaksepäin (siis tällä tarkotan että meen aikasemmin nukkumaan ku ei oo niin hirveesti kouluhommia!!) ni silti huomaan että kyllä mä näemmä vielä osaan tän valvomisen taidon. Yöllä kaikki vaan on niin ihanan rauhallista. Saat istua ihan yksin, kuunnella musiikkia ja olla just niinku ite haluat. Tietty sekin on ihanaa jos on joku kenen kanssa valvoa, jutella, analysoida (sen yhden lukion pakollisen psykologian kurssin avulla) ja vatvoa asioita. Toisinsanoen parantaa maailmaa suklaarasian äärellä. Kuinkakohan monta kertaa ollaan vaikka rakkaan kummitätinikin kanssa istunu mummilan takkahuoneessa ja valvottu niin myöhään että aamuaurinko on jo alkanut paistamaan ja meidän suvun early riser on jo keittiössä kolistelemassa itelleen aamupalaa kun me vasta kömmitään nukkumaan. Voi että kun se onkin niin ihanaa!

Ja yön tunteina ainakin mulle tulee aina hirveen luovia ja mahtavia ideoita! Joista viimeisin on tämä: ajattelin tehä itelleni semmosen Bucket Listin.. tälle vuodelle ja sitte elämälle. Siis kirjottaa asioita ylös joita haluan nähdä ja kokea. Ideanhan tähän sain leffasta joka käytii kattoo kavereitten kanssa: New Years Eve (oli muuten aivan tosi hyvä Chick Flick! Siis aivan perus romanttine komedia mutta muhun ne vaan uppoo!)

Saa nähä kuinka kauan mulla menee tän tehtävän suorittamiseen... pelottaa jo valmiiksi! Ehkä julkasen sen sitte tännekki jos siitä ei tuu aivan onneton! haha


Nyt listan tekoon... otsikko on jo valmiina! HII :)


Tossa vielä traileri siitä leffasta :) ja onhan tuo täynnä ihan söpöjä näyttelijöitäki!



"I mean New Year's is the worst night of all to go out. People who don't drink, don't party all year, suddenly go all Kanye on you"

Ah Ashton Kutcher <3


Bucket Listin eka kohta: New Years in New York ;)

2 kommenttia:

  1. määki kävin kattoon ton leffan, oli kyllä ihanaa, ko tunnistin kaikkia niitä paikkoja missä olin käyny! :) ja ois kyllä mahtavaa joskus uutena vuotena olla Nykissä!

    VastaaPoista
  2. No aijaa! Kun oltiin leffassa ni mä vaan kuiskailen kavereille: mää olin tuolla!! aaww mä koskin noita rappusia!! Kävin tuolla Starbucksissa haha :) Se leffa sai kyllä UVn Nykissä näyttämään ihan kokemisen arvoselta.

    VastaaPoista