sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Potter Valley

Tosiaan koska hostit päätti lähteä Argentiinaan ilman mua niin oon asunu sitten tän viikon mun ihanan ystävän Michellen kanssa. Se asuu Potter Valleyssa, mikä on n. 20 minsan ajomatkan päästä Ukiahista. Welcome to the country side! Näillä on tämmöne tosi hieno talo, omia hevosia, iso piha ja HOT TUB ah <3
ollaan istuttu siellä melkee joka ilta koulun jälkee. Ihan rentouttavaa olla iha boiling hot waterissa, katella tähtitaivasta ja parantaa maailmaa. On ollu kyllä ihan kiva asua täällä, pääsee näkemään vähän erilaisia tapoja ja erilaista perhe-elämää. Michellellä on 14 vuotias hostsisko joka on freshman Ukiah High:ssa. Vähän vaan vaikea saada täältä kyytejä minnekkää ku tää on "vähän" metässä tää mesta. Käytiin tänään aikasemmin jo pyöräilemässä lähimaastossa ja oteltiin kuvia ja myöhemmin tänään ois ideana mennä ratsastamaan... saa nähä mitä siitäki tulee... itsehän olen ollut hevosen/ponin selässä varmaan kolme kertaa koko elämäni aikana! No elämä on seikkailu!!

meä söppänät pyörät <3













Viime torstaina käytiin syömässä näitten perhetuttujen luona. Sen perheen isä on 50 prosenttia tanskalainen ja puhuu melkee täydellistä tanskaa (tietty ku se on asunu täällä yli 15 vuotta ni pääsee unohtumaan..) mutta oli vähän outoa kuulla Michellen ja sen puhuvan tanskaa keskenään.. vaikka ymmärränki Michellen blogia kun sen kirjottaa tanskaksi mun lyhyellä ruotsilla, ei mulla ollu mitään hajua mitä ne puhu keskenään. Muutaman sanan ymmärsin mutta lyhyen ajan päästä lopetin jo yrittämisen haha!
Tuolla istuttii ja syötii lounasta :)




Illalla ois ideana tehä kunnon study piiri ja opiskella oikeen urakalla ens viikon finaleita varten (eli siis mitä tod.näk. minut saa hyvin kiinni feispuukista jos on tarvetta mulle puhua!). Ei ne kai niin hirveen hankalat voi olla? En oo vaa oikeen jaksanu keskittyä tähän koulun käyntiin täällä... tai siis ku ei täällä oikeestikkaa vaadita mitään ni tuntuu vaa jotenki turhalta yrittää ku ei kukaan muukaan yritä. haha! Saa nähä miten se koulunkäynti maittaa ens syksynä lukiolla




Tossa asuntovaunussa tapahtu tulipalo joku vuosi sitten.. ja siinä siis asu semmonen tosi vanha pariskunta ja ne molemmat kuoli... Creepy or creepy?
ei uskallettu mennä lähemmäs! :Dd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti