tiistai 6. syyskuuta 2011

Kuukausi (oh my god!)

Kuukausi.. 30 päivää, 720 tuntia... enkä edes jaksa laskea minuutteja :)

Olen siis ollut tänään kuukauden tällä uudella mantereella, atlantin toisella puolella, poissa Kemistä... tää on niin outoa!  Tavallaan tuntuu, että saavuin tänne eilen ja samalla tuntuu että oisin asunu täällä ikuisuuden. Vielä kymmenisen kuukautta jäljellä nautittavana ;)

Muutaman päivän päästä pittää kirjottaa raporttia Rotary-järjestölle siitä miten täällä on menny... tosi vaikee tehtävä! En oikee tiiä ees mistä alottaa. "Kirjoita tiivistelmä ensimmäisestä kuukaudestasi", haluisko joku tehä tämän pikku tehtävän mun puolesta :)

Täytyy kyllä sanoa että mulla kävi niin hyvä tuuri mun hostfamilyn kanssa! Ne on niin ihania ihmisiä, en oikeen tiiä haluunko muuttaa täältä pois ollenkaa. Pittää lisäillä niistäki sitte vähä picturea ku vaa saan ne kameran eteen.. Mun hostiskä lähti just tunti sitte sammuttamaan tulipaloa Californian itäosaan (n. 12 tunnin ajomatkan päähän) eikä oo mitään hajua millo se tulee takasin, voi kuulemma mennä kaksikin viikkoa. Aika hurjaa :D ja tosiaan niille jotka ei tiiä mun hostiskä on yli kuuskymppinen!

Ja sitte jotaki iha muuta: Kun hommattiin mulle puhelinliittymä selvis semmonen pikku asia että ei sitä voinu saada mun omaan Samsung Galaxyyn joten mun hostparentsit anto mulle niitten vanhan puhelimen käyttöön ja kun sanon vanhan niin tarkotan oikeesti että vanhan! :D Ei mua siis haitannu ollenkaa, enkä sanonu mittää pahaa puhelimesta ja se toimi oikee hyvin mulla... no toissapäivänä mun hostparentsit sitte tuli hakemaan mua golf matchin jälkee (ei menny iha niin hyvin ku edellinen match) ja ne sano että niillä oli mulle yllätys, UUS PUHELIN!! Olin niin innoissaa ja oon edelleen :D tuo on aivan huippu helppokäyttönen ja samalla ihana näköneen!



Old phone...
New phone :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti