lauantai 10. syyskuuta 2011

AMERICAN FOOTBALL

Olin eilen illalla ekassa jenkkifutis pelissä ja mulla oli niiiiiiiiiiiiiin hauskaa! En kyllä tajunnu hirveesti mitä ite pelissä tapahtu vaikka pojat yritti kovasti mulle selittää pelin ideaa... no pääasia oli että oli hauskaa :) Meidän joukkue voitti selkeesti joten kaikilla oli hyvä fiilis koko pelin ajan. Kaikki oli just niinku jostai high school-moviesta. Oli cheerleadereita, maskotti, kaikki hurras ja oli mukana fiiliksessä, porukka söi hodareita (hyi!!) ja joi root beer:iä (siis ei olutta vaan limukkamainen juoma, en tykänny :D ).

ennen peliä

Cheering!!



























Mua muuten yritettii huijata eilen ekkaa kertaa täällä.. porukka väitti mulle koulussa että kaikki tuo peliin jonku nallekarhun tai jonku jota sitte heilutetaan ilmassa kun oma joukkue tekee maalin ja sitte pittää huutaa "DUDE YOU ARE AN ANIMAL!!". Koulussa vielä aattelin että ne oli tosissaan ja oisin varmaa tuonukki nallen, mutta sitte aattelin että kysynpä joltaki muultaki.... ja onneks kysyin!!

Pelissä sitte ihmiset kyseli multa kaikkea Suomesta.. kysyttiin mm.
Onko meillä homoja ihmisiä Suomessa
ja
Onko meillä mikroaaltouuneja...

Vastasin tietty että ei oo homoja ku me karkotetaan ne kaikki ja että me salakuljetetaan meän mikroaaltouunit venäjältä koska ne on laittomia... Aina ei voi ymmärtää :D Ne kyseli oikeestaan jo niin typeriä kysymyksiä että se alko olemaan jo söpöä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti