maanantai 12. syyskuuta 2011

Homecoming

Okei meidän koulussa äänestetään joka vuosi homecomingin King and Queen.. täällä kuka tahansa ei voi vaa asettua eholle kenen tahansa kanssa. Kyseisten henkilöitten pitää kuulua johonkin klubiin (ehdokkaiden pitää siis olla samasta klubista) ja he eivät voi ehdottaa itseään vaan klubin muitten jäsenien pitää asettaa heidät ehdolle ja äänestää heidät oman klubinsa edustajiksi.

Tämä kaikki selvisi minulle hyvin lyhyessä ajassa tänään kun yks mun kavereista nous seisomaan kesken Yearbook kokouksen ja ilmotti koko luokalle että "Veerrrra (noin porukka sanoo mun nimen ku ne koittaa lausua sen "oikein" eikä sano vaa amerikkalaista versiota, Vera, mun nimestä) should be our homecoming queen nominee"...

Pienoisen hässäkkä-äänestyksen jälkeen olinki jo valittu ehdokas ja mulle oli löydetty jo parikin kenen kanssa asettua ehdolle. En tiiä oikee miten tää homma etenee ja en tiiä oliko tää nyt hirveen jees juttu mutta ilosella meilellä eteenpäin!

Pitää vissii alkaa suunnitelemaan kampanjaa, onneks kaverit lupas auttaa :)

Haleja rakkaille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti