keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Hauska päivä takana. Käytiin lounalla campuksen ulkopuolella (taas!! menee iha hirveesti rahaa ihan vaan ruokaan..) ja saatiin taas juosta tunnille. Täällä ruokatunti on iha onnettoman lyhyt.

Otin meän golftiimin tytöistä tännää kuvia Yearbookkiin joita lisäilen sitte tänne jossain vaiheessa ku kerkiän. Ylihuomenna täytys sitte piettää ensimmäinen esitelmä Suomesta. Ja yleisönä toimii oppilaat mun enkun kurssilta, tosi jeeees :)

No onneks pääsee taas huomenna aikasemmin koulusta pois ku meillä on taas golf match. Ollaan voitettu nyt neljä peliä viidestä, mikä on tosi hyvin. Mun tasotuski on laskenu aika kivasti.

Huomenna sitte aamulla taas Rotary kokoukseen. En tiiä oonko kertonukkaa mutta mun pittää siis joka torstai aamu herätä mega aikasin että ehitään seiskaksi rotareitten "aamiais-kokoukseen" ja siellä mun pittää joka kerta tehä pikku puhe siitä miten mun edellis viikko on menny ja mitkä on fiilikset yms. Iha mukavaa siis ja saan sitte ilmaisen huippu aamiaisen ja pääsen jutteleen mukavia klubin jäsenten kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti