lauantai 24. syyskuuta 2011

GO WILDCATS!

Eilen lähettiin sitte lähikylään kannustamaan meä wildcatseja... ajettiin parikytä minuuttia sinne ja popitettiin ajomatka Tech9:ia!

Nyt on ääni vähä kähiänä ku kannustettii nii kovaa. Meän takana istu semmonen vanhempi herra joka kannusti sitte sitä vastakkaista tiimiä ja se otti kannustuksen tosissaan. Se sano vaa meille että "nyt istuitte väärään katsomoon", iha huippu hauska ilta oli! Heitettiin sen kanssa läppää koko ilta. Meä joukkue oli johossa ja se mies meän takana tuskaili ni mä vaa kysyin siltä että "are you okaay?", se heitti tietty heti takasi että "no on mulla ainaki asiat paremmin entä sulla, enpä oo kotosin Suomesta" :Dd

Äiti lähetti mulle paketin, jossa oli ruisleipää, salmiakkia ja suomalaisia lehtiää ja kirje! Olin niin ilonen.. salmiakit oli ideana käyttää mun homecoming kampanjaan, mutta viime viikolla selvisikin että minä ja mun pari ei voida osallistua koska viime vuonna mun parilla ei ollu riittävän hyvä keskiarvo. Ärsytti iha hulluna, koska Jake oli hommannu meille jo avoauton millä ajaa paraatissa ja muutenki nähny hirveesti vaivaa meän kampanjan eteen.. no eipä voi mittää :/

No vein sitte niitä salmiakkeja eilen sinne peliin ja tarjosin niitä mun kavereille.. vissiin kaks oli urheita ja herrasmiehiä ja nielasi ne, kaikki muut laitto suuhun ja sylkäs pois :Dd ois pitäny olla kamera mukana ja ottaa kuvia niitten ilmeistä!! Haha.. sitte ne ihmetteli että syöttekö te näitä oikeesti Suomessa?!?

Hyvä ilta, Wildcatsit voitti!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti