maanantai 30. tammikuuta 2012

Mount Shasta

Viime viikonloppuna oli pakollinen Rotary weekend Mount Shastalla jonne siis kaikki meän piirin vaihtarit tuli. Torstai iltana mun hostit ajo mut yhen vaihtarin luo jonne kaikki muut vaihtarit saapu sitte perjantai aamuna koska THE VAN lähti sieltä.


Ajomatka oli n. 7 tuntia... the vanissa oli 13 vaihtaria (tulevia ja nykysiä) ja kaks aikusta. Nopein ajomatka varmaan ikinä! Koristeltiin sitte se meän vanin ikkunat tussilla: kirjoteltiin kaikkia kivoja lauseita ja piirrettiin muutama kuva. Oli hauska kattoa ihmisten ilmeitä ku me ohitettiin niitä ja ne luki niitä tekstejä meän autossa. Laulettiin, oltiin karkkisotaa, oltiin cutie-sotaa...


PEACE BROTHER!
tommone "pieni" äksidentti päästiin todistaan..

Kun päästiin perille eka purettiin meä kamat ja sitte lähettiin suoraan pieneen vuokraamoon josta hommattiin laskettelukamat. Loppuilta meni hengaillessa ja jutellessa. Ja sitten tehtiin jokanen semmone pikkune taulu aiheesta "heart of rotary" jotka me sitte yhdistetään myöhemmi semmoseks jumalattomaks tauluks. Valvottiin myöhään (as usual) vaikka aamulla herätys oli kuudelta! Mun hostdäd pakkas mulle väärän makuupussin mukaan (vaikka pyysin sitä lämpimämpää!!) joten palelluin sen yön aikana ja nyt onki tämmöne ärsyttävä nuha!! argh.. me nukuttiin siis semmosen seurakunta talon lattialla ilman patjoja tai mitään joten oli oikeestikki aivan jäätävää!


heart of rotary



Minä, Eddie ja Johannes

Aamulla aikanen lähtö rinteeseen ja siellähän se päivä vierähtikin. Oli niin kiva päästä laskettelmaan pitkästä aikaa! Mulle tulee vaa semmonen "rush" ku vetää lujaa rinteitä alas... tää paikka vaa ei ollu mikään suuren suuri että meillä oli neljä rinnettä mistä valita. No mutta hauskaa oli silti! Huomas kyllä vaihtareista ketkä asuu lähellä alppeja haha. Monet meän vaihtarit (thailand, taiwan, brazil) ei ollu ikinä ees nähny lunta ja ne oli ihan haltioissaan!

Minä ja Noemi.
Hisseissä Mount Shastalla ei ollu niitä turvakaaria!!! Arvaappa pelottiko olla kyydissä..


Itsehän kokeilin lumilautailua toista kertaa elämässäni... Eddie ehdotti mulle että se vois opettaa mua snowboardaamaan ja koska sain välineet lainaksi samankokoiselta kaverilta päätettiin lähteä testaamaan! Mentiin sitte hissillä ylös (harjottelu rinne ei kelvannu) ja eka kaatuminen tapahtu hissistä pois yrittäessä, mutta se ei kyllä ollu viimenen kaatuminen. Onneks rinteet ei kuitenkaa ollu hirveen jäisiä! Mutta on mulla ranteet vieläkin vähän kipeenä kun otin melkeen jokasen kaatumisen ranteilla vastaan (EI kannata) ja niitähän oli monia... mutta ehkäpä mä vielä joku päivä opin tuonki!

Meinas usko loppua...

Illalla oli sitte dinner jonka jälkeen tuleville vaihtareille paljastettiin niitten maat! Oli aika tunnerikas ilta, ihmiset itki, nauro, hyppi ilosta ja kyseli niin paljon kysymyksiä! Tulevat vaihtarit laitettiin siis riviin ja yks kerrallaan ne kutsuttiin rivistä kaikkien eteen ja niille paljastettiin vihjeitten avulla niitten uus kotimaa. Ei luoja! Mä olin tehny Suomeen menevälle vaihtarille ikioman ekan Suomen lipun johon laitoin glitteriä! Haha mutta en muistanu ottaa siitä kuvaa :/

Siellä nätisti rivissä :)
Nordic! ja vaihtarit jotka menee scandinaviaan :)
Kun vaihtareille oli paljastettu niitten uus kotimaa meidän piti keksiä n. 10 minuutissa pieni sketsi siitä maasta.... ja jotku oli niin hauskoja! Just tämmösiä perus stereotypia vitsejä viljeltiin paljon! Tämän jälkeen alko mieletön kysely rumba. Juteltiin eri maista ja maitten eroista. Vertailtiin ja "tapeltiin". Hauska ilta siis kaiken kaikkiaan!

Foucauld, Noemi ja meitii
Sunnuntaina vietettiin puolikas päivä rinteessä ja sitten suunnattiin kotiin... Ukiahiin saavuttiin aivan liian myöhään joten vieläkin on aivan järettömät univelat!


Nyt siis nukkumaan! Mulla on teille monta postausta
oottamassa mutta kuvat uupuu... julkasen ne kuhan saan kuvamateriaalia.

Group photo!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti