sunnuntai 15. tammikuuta 2012

sunnuntai ya buddy!


Iha ensiksi haluisin sanoa että anteeksi etten ole vastannut teidän kommentteihin.. en tiiä onko vika käyttäjässä (luultavimmin hehe) vai koneessa vai ohjelmassa mutta mun kommentit ei vaan ilmesty. Että sori ei oo tarkotuksena ignoorata teän kommentteja! En vaa oo mikään tekniikan ihmelapsi joten no can do. sorry :(

Mutta siis nyt vastauksia kysymyksiin/kommentteihin:
Counselor (en ees tiiä mikä sen oikea suomennus on?) on siis henkilö joka huolehtii mun asioista täällä. Jos siis mulla on vaikka ongelmia mun hostperheen kanssa mun pitää ottaa mun counseloriin yhteyttä ja se sitten yrittää selvittää sen asian. Tavallaan siis jonkilainen tukihenkilö. Ja sitte counselor hoitaa kanssa kaikenmaailman paperihommia mitä mun täällä olosta syntyy. Sen ois ideana ollu muhun yhteydessä vissiinki viikottain ja huolehtia että mulla menee kaikki hyvin.
Just googletranslationisin (uus sana!) sanan counselor ja tämmoset suomennukset löyty:
neuvonantaja
ohjaaja
neuvoja
asianajaja

että en oikeen tiiä miks tota nyt sitten kutsuis!

Ja joo ne onhan nuo ikkunat aika veikeet! En oikee enää ite ees aattele/huomaa niitä ku on jo silmä tottunu.. Mutta nuo on sillee hirveen kivat että ne tuo paljon valoa tähän kämppään!

Eilen kävin pienellä kävelylenkillä kameran kanssa ennenku lähin Shaen luo yökyläilemään... Ei näissä kuvissa näy niin hyvin miten kaunis tuo taivas oikeesti oli!!



Ainiin!! Pari päivää sitten tuli vanhalta saksan opettajalta/ryhmänohjaajalta emaili että pääsen ens syksynä saksaan mun vanhan saksan ryhmän kanssa! Oon ollu iha hyperinä asiasta :)) jee!!!

Kohta lähtö yökylä-juhliin! Kuha nyt vaa tuo kyyti tulis!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti