torstai 12. tammikuuta 2012

Masentava näky?

Vietiin edellis viikonloppuna viimein meidän joulukuusi pihalle. Otettiin kaikki koristeet pois ja laitettiin ne tarkoin oikeisiin bokseihin ( tää mun hostmama on ihana jouluhöperö jolla on joku 4920 erilaista joulukoristetta ja jokaisella on oma paikka ja tarkoitus )  vähän aikaa sai miettiä mikä koriste kuuluu mihinki boksiin. Vähän kuin tetristä pelais. Tai vähän sama kun ostat kaupasta jonku laitteen missä on paljon johtoja, käytät niistä muutamaa ja yrität laittaa niitä sitten käytön jälkeen takasin sinne laatikkoon niin mulla ne ei ainakaan IKINÄ mee enään takasin.... you know that feeling? Meillä oli vähän sama juttu (tai ainakin mulla) noitten koristeitten kanssa!


 

Sitten mun hostmom sai mahti-idean että meidän pitäs varmaa leikata osa oksista pois ettei ne varise aivan täysin tänne meidän lattiolle sitte ku kannetaan se kuusi ulos... no ei muuta ku puutarha saksien kanssa töihin!
 Ja yllä tosiaan kuva materiaalia. En tiiä kyllä mua ainaki vähän masentaa tuo näky! Ei joulukuusten kuulu         tommosilta näyttää! Ja nyt tuo nurkka missä iso, tuuhea, värikäs kuusi ennen oli on täysin tyhjä. Pitää yrittää saada hostdäd kantamaan ne nojautolit mitkä tohon nurkkaan kuuluu takasin alas, niin tai voisihan sitä itekki ne kantaa hehe. No ehkei mua niin paljon kuitenkaa häiritse!                                                                      

1 kommentti: