perjantai 13. tammikuuta 2012

4 day weekend!

Tällee loman jälkeen meillä onki heti 4 päivän viikonloppu, ah <3 tulee kyllä tarpeeseen! Tuntunu että tää viikko on vaa jatkunu ja jatkunu, ei luoja ei mitään järkeä! Etenkin eilisen jälkeen kun kävin yhen mun kaverin synttäri-illallisella paikallisessa ravintolassa oli jo ihan perjantai fiilis mutta ei... piti palata todellisuuteen ja huomata että ollaanki vasta keskiviikossa.

Perjantaina ois ideana mennä korispeliin High Schoolille. Samalla tavalla ku football pelit oli enemmänki tapaamispaikka ihmisille sama juttu noissa korispeleissä. Mutta koris (onneksi!!) tapahtuu sisätiloissa. Mutta mun tosiaan pitää mennä ottamaan kuvia pelaajista kun mun Yearbook ryhmäläiset on ollu pieniä slackereitä eikä oo käyny ottamassa kuvia vaikka oon pyytäny ja pyytäny, antanu aikataulut ja kameran käteen mutta ei.. Niin meen nyt sitten ite ni saadaan ainakin jotakin kuvia!

Lauantaina ois ideana kai viimein mennä yökyläilemään mun counsellorin luo. Se on pyytäny mua kylään varmaan jonku 4 kertaa silleen että ollaan sovittu päivämäärät ja kaikki mutta sitte vaa something comes up ja ei enää sovikkaa. No toivottavasti tällä kertaa vierailut onnistuu. Ärsyttää vaan kun jos jotain tuleeki ettei mun counsellorille sovi niin se on vähän huono informoimaan tästä... tämä siis tarkottaa että mun pitää soittaa sille että niin tuunko tänään kylään ja sitte se vasta sanoo ettei sovikkaan.
Sunnuntaina ois sitte synttäri/yökylä/hässäkkä luvassa ja maanantaina jos sitä ehtis viimein nukkua!!

Eli kiireinen viikonloppu edessä! Sori jos en ehi bloggailla mutta yritän löytää aikaa. Tämänki kirjotin nyt meän yearbook tunnilla. Näytän hyvää esimerkkiä näille mun ryhmäläisille.. hehe. 


Tämmönen kaunis näky Ukiahista tästä meän kukkulalta pari päivää sitten! Energista loppu tammikuuta! :)

1 kommentti: