tiistai 10. tammikuuta 2012

HÄÄT



En tiiä oonko tänne kirjotellukkaan miten paljon rakastan häitä! Häitten idea on jotenkin mulle niin ihana. Kukapa ei haluaisi näyttää muille rakkailleen kuinka onnellinen on ja juhlia sitä? Häät ovat niin täynnä rakkautta, iloa, naurua, positiivisuutta... ja tää lista jatkuu. Eli ei tarvi enemmän selitellä miksi minä rakastan häitä. Ikävä kyllä en ole hirveän moniin häihin päässy osallistumaan... Vanhempani menivät naimisiin samalla kuin minä vietin ristiäisiäni. Kun rakas kummitätini meni naimisiin pääsin toimimaan kukkaistyttönä!! Että olinkin niin söpö haha. Näitten lisäksi olen päässyt osallistumaan muutamiiin häihin. Mua harmitti ihan hirveästi kun kuulin että porukoitten ystävien tytär menee naimisiin Tukholmassa (!!!!) sinä syksynä kun mä lähdin tänne rapakon taakse. No kaikkea ei voi saada...




Olin viime vuonna aivan koukussa siihen nelosen "Neljät Häät" ohjelmaan jossa siis näki neljät erit häät per jakso ja sitten jakson lopussa morsiamet äänestivät toistensa häitä ja eniten pisteitä saanut morsian pääsi honeymoonille rakkaansa kanssa haluaamaansa kohteeseen... oli ihan kiva päästä itekki arvostelemaan pukuja, ruokia, ohjelmaa, kukkia, kirkkoa... haha! Sitten "Meidän Häät" oli kans aika kova juttu viime vuonna. Saa nähä millaset sitä omista häistä sitten tulee jos siis se päivä joskus mun tulevaisuudessa tapahtuu.




Ensi kesänä olisikin ideana juhlia ainakin yhden todella tärkeän ihmisen häitä! Tulee kyllä olemaan ihan yber ihanat häät tulossa. En jaksa odottaa.. no pressure kuitenkaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti