tiistai 17. tammikuuta 2012

Blood drive!! eiku...

Tänään mulla oli ideana olla välittävä ja rakastava kansalainen. Ihminen, joka miettii muitakin kuin itseään ja tekee töitä yhteisön hyväksi. Päätin siis tehdä jotain mitä en ole ikinä ennen tehnyt. Jotain mistä voisin olla myöhemmin ylpeä. Jotain mitä voisin myöhemmin katsoa taaksepäin ja ajatella että tein hyväntyön....

Mitä siis tein? Päätin luovuttaa verta, olla epäitsekäs ja tehdä jotain hyvää tämän maan hyväksi.


Carey siis kysyi jos haluiaisin luovuttaa verta hänen kanssaan meän koulun Blood Drivessä ja sovittiin sitten että mennään yhdessä A.I tunnilla. Lähettiin siis tunnilta etuajassa, käveltiin verenluovutus busseille, jonotettiin jonki aikaa koska 4th period oli ruuhkaisin tunti käydä luovuttamassa, päästiin sitte viimein sisälle, täytettiin iso kasa papereita: kysymyksiä missä ollaan matkusteltu, ollaanko harrastettu seksiä prostituuttien kanssa ja kaikkea muuta kivaa. Hoitaja oli sitte ottamassa mun rauta-arvoja kun se sitte huomas että olin raksittanu ruudun kyllä kohtaan "olen viettänyt yli 5 vuotta Euroopassa vuoden 1998 jälkeen... mikä sitten johti muutamaan tarkennus kysymykseen joitten lopputuloksena oli se että niille ei kelvannu mun veri!! Mun EUROOPPALAINEN veri ei kelvannu... kuulemma mahdollisuus että mulla on HULLUN LEHMÄN TAUTI. Ei toki pistä ärsyttää.

no en ilmeisesti ollu...


Luulin jo että olisin voinut vetää yli veren luovuts kohan mun Bucket Listiltä... no jonku pitää lähteä mun kaveriksi luovuttamaan sitten kun saavun maahan missä mun veri kelpaa..

2 kommenttia:

  1. Päädyin sun blogiin sattumalta... Alko naurattamaan, kun oon ite vuosia sitten koittanut luovuttaa verta Floridassa. Ja samasta syystä jouduin jättämään sen homman. Hullun lehmän tauti, haha! En ymmärrä, miten niillä meni ohi täysin sen "From Finland", ja sit ihan ihmeissään, et "miten niin oot ollu euroopassa?!" ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että en oo ollu ainut joka on käännytetty tän naurettavan syyn takia! Mutta siis ei nää jenkit vaa ymmärrä maantietoa. Multa kysyttiin alussa varmaan päivittäin että missä päin USAta Finland on ja että kai me nyt ainaki puhutaan englantia siellä... ei luoja! :D
      No mutta googlasin vähän tota hullun lehmän tautia ja siis näillä ei ollu sitä täällä ollenkaan että se oli vissiinki epidemia vaan Euroopassa ja nää ei ilmeisesti halua ottaa riskiä.

      Poista