tiistai 30. elokuuta 2011

Golf match!!

Just tulin takasin golf matchista, mikä pelattiin noin tunnin ajomatkan päässä Ukiahista. Meidän joukkue voitti aivan selkeästi ja mä olin number one player tässä matchissa!! Oon niiiin happyyy :) koko meän joukkue pelas hirveen hyvin ja seuraava match onki jo torstaina...

Ennen kierrosta pelotti aivan hirveesti.. sydän hakkas hulluna ekan draivin aikana ( olin ensimmäisessä lähössä, joten kaikki oli ympärillä kattomassa meän lähtöä) mutta onneks se onnistu ja kierros lähti hyvin käyntiin! Pelasin selkeesti alle oman tasotuksen ja olin niin ilonen.. Kentän par oli 35, jos oisin pelannu omaan tasotukseen oisin pelannu sen 48:aan löyntiin mutta mun tulos oli 43!

Pelin jälkee mentiin syömään Fresh Choiseen, ihanan iso buffetti pöytä täynnä erilaisia salaatteja, keittoja, pastoja, pizzaa.. huippu ruoka ja huippu seura.

Oon iha tosi väsyny joten nyt nukkumaan!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti