maanantai 29. elokuuta 2011

Monday..

Toinen viikko koulussa pyörähtäny käyntiin.. ja vielä ainaki on tosi kivaa . Espanjasta tulee aika paljon kotiläksyjä mutta se onki melkee ainut aine :D koulussa on siis iha lepposta.
Sain tänään kutsun homecoming organizing porukkaan.. ja aattelin varmaa mennä. Kuulostaa ainaki tosi hauskalta ja ootan innolla homecomingia ni kiva päästä kans järkkää niitä!


Tänään oli sitte try-outit golf tiimiin.. pelattiin 6 väylää ja katottiin tuloksista ketkä pääsee huomenna kisaamaan oikeeseen matchiin. Pääsin joukkueeseen ja nyt jännittääki iha hirveesti huominen!!

Tajusin vasta tänään etten oo laittanu oikee mittää kuvia mun huoneesta tai tästä talosta tänne ni nyt sitte saatte niitä..

Nyt kattomaan muutama jakso Housea ja henkistä valmistautumista huomista kisaa varten!!


Rinsessasänky, ja huomatkaa ihana "juliste" minkä mun hostparentsit oli mulle tehny!
näitten "garden", mutta enemmä tää on niinku tosi kaunis puisto :D

2 kommenttia:

  1. Moi! Mie olin kans vaihossa Kaliforniassa pari vuotta sitte sebastopolissa. Mutta tuli käytyä myös Charlien ja Joanin luona pari kertaa ku mun poikaystävä oli heidän vaihtarina. Ihanampia ihmisiä saa hakea ja Joanin puutarha se vain kaunistuu jatkuvasti. Joanin tekemä kaulahuivi on edelleen mun lemppari. Kerro terveisiä :) ja vietä hieno vuosi!

    VastaaPoista
  2. Hei! Oonki kuullu susta, pelkkää hyvää siis :)

    Charlie ja Joan on ihania ihmisiä ja ne tosiaan tietää miten saada vaihtarin tuntemaan olo kotoisaksi!

    Kerron varmasti terveisiä! (itseasiassa näytin ja tietty käänsin tän viestin jo heille.

    VastaaPoista