maanantai 15. elokuuta 2011

Normipäivä

Tänään tehtiin sitte nopea pyörähdys high schoolilla, täytettiin ainaki 100 erilaista paperia ja allekirjotin ainaki samanverran papereita (ei kyllä mitään hajua mitä niissä luki, että saa nähä mihin oon nyt lupautunu! ). Ens maanantaina on sitte ensimmäinen "oikea" koulupäivä ja lukkari pitäs tulla sähköpostiin tän viikon aikana.


Kolmelta oli sitte ekat golfharkat. Meitä on joku 10 tyttöä golftiimissä, joten eiköhän sielläki tuu olemaan tosi huippua :D Meän ohjaaja Chris on yks mukavimmista ihmisistä ketä oon ikinä tavannu!



Mun elämässä on muute uus rakkaus... Oreo keksit (maidon kanssa)!!   MIKÄÄN keksi Suomessa ei oo niin ihana ku oreo. Ku tuun takasi Suomeen mulla on varmasti yks matkalaukku täynnä oreoita ( ja 50 kiloa ylimäärästä ite mimmissä oreoitten takia :D )




3 kommenttia:

  1. muru saaha suomestaki oreoita.! melekee ku dominoita, mut makuasioista ei voi nyt kyllä tapella. piä hassuahassua vauva <3

    VastaaPoista
  2. saako!? :D oon aina vaa syöny dominoita mitkä ei oo mitään näihin verrattuna!

    VastaaPoista
  3. Suomessa vastaa Dops-keksit aikalailla Oreoita :D

    VastaaPoista