lauantai 27. elokuuta 2011

korvapuustit..

Tuli eilen aivan totaali masennus aivan pienestä asiasta.. yritin tehä noille mun hostparentseille hyvin suomalaista ruokaa nimeltä korvapuustit. Olin tosi tarkka kaikissa mittauksissa ja pidin kokoajan mielessä kuinka monta desiä on niitten yksi "kuppi" ja vaihtelin celsiuksia fahrenhaiteiksi, mutta silti meni pullat aivan pieleen. Ne ei noussu yhtään :D uunissa käytönkin jälkeen ne näytti pelkältä taikinalta! Olin oikeesti tosi maassa eilen ton takia, nytkö mietin asiaa ni ehkä vähä ylireagoin... :D
 
Hostit kuitenki vaa nauro ja sano että ens kerralla sitte paremmin.. toivottavasti tosiaan ens kerralla paremmin! Mutta vähä harmitti ku olin selittäny niille että tää on tosi hyvä suomalainen herkku ja sitte niistä tuliki tommosia.. Mun hostdädi kuitenki urheesti söi kaks, loput menee varmaa koiralle!
täydellinen korvapuusti
mun hirvitykset :D

hmm.. mitäköhän herkkuja sitä seuraavaksi leipos :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti