lauantai 18. helmikuuta 2012

Wanhat...

Niihä se päivä koitti mitä olin jo pitkään pelänny. Wanhat. Päivä josta mä oon unelmoinu ala-asteelta lähtien, tangot, kehruuvalssit, pojat frakeissa, kauniit kampaukset, tekokynnet, korkeat korot, tytöt hehkuvat meikeissään ja se täydellinen prinsessa mekko, kaikki rakkaat ystävät ja se täydellinen pari, lounas puistopaviljongissa ja unohtumattomat (tai miten kukakin sattuu juhlimaan) jatkot. Täydellinen prinsessa päivä siis minkä kaikki haluaa kokea.

Kun mietin vaihtoon lähtöä yks suurimmista huolenaiheistani oli just wanhojen tanssit... mutta jotenki järkeilin ettei yhen päivän takia kannata jättää vuotta kokematta... nyt kun näin kaikkien ystävien kuvat yritän järkeillä asiaa uudestaan ja miettiä niitä kaikkia argumentteja että se on vain yks päivä, voit kokea sen ens vuonna yms. yms. mutta eipä se auta. Haluan ja oonki onnellinen että teillä kaikilla oli ihana wanhojen päivä mutta samalla oon niin kateellinen teille kaikille. Tiiän tiiän että voisin saada mun prinsessa päivän ens vuonna mutta en tiiä haluanko ku ei se kuitenkaa oo sama mitä se teillä oli tänä vuonna. Mä olisin yksin ilman niitä ihmisiä keitten kanssa alotin koulut sauvosaaressa ekaluokalla...

Ymmärrän että kuulostan niin pinnalliselta mutta perjantai oli yks mun vaikeimpia päiviä täällä... onneksi kaverit piti mua kiireessä koko päivän (olin varottanu niitä etukätee että perjantai ois mulle vaikea päivä) joten se autto tosi paljon mutta silti... itkuhan siinä tuli ja useaan otteeseen.

Mutta kuulostaa että teillä oli siellä  ihana päivä ja oon happy for all of you! :)

4 kommenttia:

  1. Ihana Veera! <3

    Tottakai sää tänssit ens vuonna ja me kaikki tullaan fanittaan sua lukiolle ja Tervikselle ja tullaan vielä jatkoillekki bailaan sun kaa!:--) Ja todellaki se oli vaan yks päivä, joka meillä on jo historiaa, mutta sulla on vielä mahollisuus kokea se kaikki ihana odotus ja välillä stressi mitä se päivä toi tullessaan:D Oot ihana ja meillä kaikilla on sua kova ikävä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Taru <3
      ihan höpöähä se tämmönen nettivuodatus wanhojen päivistä on mutta oikeastikkin oli vaikia päivä. Oot ihana ku kommentoit!
      Katellaan mitä sitä ens vuotta varten kehitellään... ei sitä tiiä mitä sitä keksii ;)
      p.s niin tosta stressi osiosta en oo tippaakaa kateelline haha
      teitäki kova ikävä.. pianha sitä jo ollaan Suomessa

      Poista
  2. Toivottavasti en nyt latista sun odotuksia mutta ei se päivä ollu samanlainen mitä olin aina kuvitellu ja miltä se on näyttäny, siinä oli kauhee jännittäminen ja sai ravata paikasta toiseen. Olin aina ajatellu että se on semmonen ikimuistoinen päivä mutta joo parinvuoden päästä en muista siitä enää mitään erikoisempaa:D olihan se tottakai ihana olla nättinä mutta silti mulle tuli semmonen pettymys ku ei niistä tansseista ehtiny ees nauttia ku meni niin nopiaa.. :D Mutta niinku taru jo sanoki, ens vuonna tullaan sua fanittaan!:)
    -nita

    VastaaPoista
  3. voi eei :( no varmaan siina on sekin etta ku on hirveen isot odotukset jostain paivasta tai asiasta niin harvoin ne kuitenkaa sitte tayttaa niita odotuksia... mutta joo katellaan mita sita ens vuonna keksitaan! en vaa tunne hirveesti 95 syntyneita!!

    VastaaPoista