maanantai 13. helmikuuta 2012

Piparkakkuja ja Glee joulumusiikkia!

Pyydän anteeksi jo valmiiksi.. kirjotin tän tekstin joulunaikaan ja unohin kokonaan julkasta sen.. joten kuvitelkaa nyt kaikki että on joulukuu menossa, okei? :)




Päästiin viimein lomille! Finalit on ohi ja vihdoin aikaa vähän levähtää, nukkua (mun lemppari!!) ja tehä asioita mitä ei ikinä kouluiltoina ehi.
Mun hostiskä haki mut ja Michellen sitte koulusta ja eka ajettiin Potter Valleyyn hakemaan mun kamat (vain joku neljä laukkua sille kuudelle päivälle mitä asuin siellä) ja sitten ajettiin kotiin. Oli ihana päästä pitkästä aikaa omaan huoneeseen ja omaan taloon. Käytiin kävelyllä ja tehtiin kuntoilu juttuja ja sitte vastapainoks sille päätettii sitte leipoa ja oikein urakalla. Tehtiin eka piparkakkutaikina joka laitettiin jääkaappiin (eikä syöty siitä yhtään, oikeasti!! yleensä meillä menee puolet taikinasta ku "maistellaan" oisko se hyvää).

Sitte koska huomenna meen vierailemaan mun englannin opettajan luokse huomenna ni päätin sitte tehdä jotain niille tulijaisiksi.. päätin tehdä sitte marjapiirakan ruisjauho pohjalla. Tuli niin hyvännäkönen!! toivottavasti ne tykkää

Sitten koska piparkakkuja ei voida syödä kuin vasta huomenna niin päätettiin tehdä jotain tälle illalle... joten päätettiin tehä semmonen tanskalainen fariinisokeri/kaneli/pulla-systeemi. Sokeria!! Hostit tykkäs tosi paljon. En oo hirveesti uskaltanu leipoa täällä sen mun korvapuusti fiaskon jälkeen... oon leiponu ehkä kahesti jotain SUPER yksinkertaista. Mitä vähemmän muutoksia deseistä kuppeihin ja celsiuksista fahrenheitteihin sitä parempi! Niin ja jos ei tarvi käyttää tota hirveetä kaasu-uunia niin oon iha in heaven!


Huomenna pääsee koristelemaan pipareita!!! JEE!!! Ois ollu kiva tehä talo mutta se on aina niin hirveetä työtä, siirappien kanssa värkkäämistä ja muuta että taidetaan vaa koristella pipareita..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti