perjantai 10. helmikuuta 2012

muutto muutto muutto...


Viime viikonloppuna se viimein tapahtu. Kaikkien näitten sähellysten jälkeen saatiin viimein hommaan vähän selvyyttä ja muutin uuten hostperheeseen! Rotary vaihtoonhan siis kuuluu hostperheiden vaihto jotta me vaihtarit päästäisiin näkemään erilaista jenkkielämää. Kaikki oli siis tosi hyvin vanhassa perheessä että vaihtoon ei liittyny mitään draamaa :)

Nää pitäs saada pakattua..

Lauantai aamupäivästä oli muutto ja minähän alotin pakkaamisen hyvissa ajoin perjantai iltana 10 aikana. Jee minä!!! Yhen aikaan oltiin sitte valmiita, ja siis me ei ees järjestelty niitä mitenkää erityisesti, nakattiin vaa bokseihin ja menoksi. Tänne (siis USAhan) tullessa oli yks jumalaton laukku ja carry-on... en ymmärrä mistä tota tavaraa vaa kerääntyy! Saa nähä kuinka monen laukun kanssa sita tullaan takasi.
Tosiaan lauantai aamupäivästä lastattiin kamat pick-up truckiin ja ajettiin uuten kotiin. Uusi koti on "keskustassa" 5 minuutin päässä koululta mikä on iha kivaa vaihtelua edelliseen kämppään.
Taaskaan mulla ei oo yhtää hostsisaruksia, nää mun uudet hostit on myös kuusissa kymmenissä ja näillä ei oo koskaan ollukkaan omia lapsia. Vaihtareita senki eestä. Mä oon lucky number 17. I feel sooooo special. JK ;)


Uudet säännöt ja uudet tavat. Hostmama on vege, mikä on tosi jees koska mulle ei oo liha oikein viime aikoina maistunu. Nää on hyvin aktiivisia omassa kirkossaan. Näillä on kummallaki oma yritys: hostmama on matkanjärjestäjä ja hostdädi hoitaa vakuutuksia ja sellasia. Vaikuttaa siis tosi kivoilta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti