sunnuntai 6. marraskuuta 2011

FLU

yepyep... pitihä sitä täälläki saada se kuuluisa syysflunssa. Suurinosa mun kavereista tuli kipiäksi kouluviikon aikana ja nyt oliki sitte mun vuoro. Kunnon koululaisena tulin tietty kipiäksi viikonloppuna. Vihaan kipeänä olemista, sulla on kaikki aika maailmassa käydä lenkillä, siivota huonetta yms. yms. mutta koska oot kipeä ei keskittymiskyky riitä mihinkään eikä urheilu ja kippeenä oleminen oikee sovi yhteen.... ARGH!!

Käytiin eilen kattoo kavereitten kanssa Paranormal Activity 3.... oonki unohtanu kuinka paljon pelkään kauhuleffoja... me no like! Nukuin viime yön sitte valot päällä. Kauhuleffat ja minä ei vaa sovita yhteen.

Huomenna pääsen viimein tarkistuttaa näitä pohkeita, en tiiä oonko tänne valittanukkaa mutta oon viimesen kuukauden aikana saanu aivan hirveitä kramppeja mun pohkeisiin, yleensä vasempaan mutta nyt viimeaikoina myös oikea on alkanu kramppaan. En tiiä mikä näissä on... Suomessa ikinä oo ollu tämmösiä ongelmia. Ne krampit on iha hirveitä... alan itkee melkee joka kerta ku saan semmosen... ja niitä saattaa tulla jopa ku vaa makkoilee sängysä tai kävelee koulussa normaalisti. No mutta maanataina pääsen selvittää vähä tätä juttua. Ainaki jotaki mitä oottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti