torstai 19. tammikuuta 2012

SKI TRIP - suit up!

Ostin viimein uudet tennarit.. vanhoista olikin jo kanta auki että ehkä oli ihan aikakin? VANS <3

Tämän kuun lopussa meillä pitäisi olla Rotary ski trip johon siis osallistuu kaikki meän piirin vaihtarit. Olin ihan ihmeissään että miten täällä voi olla mitään ski trippejä ku kuitenki eletään Californiassa... no mutta mitä oon kuullu ihmisiltä niin kun ajaa viitisen tuntia pohjoseen "vuorille" ni siellä on ihan kunnon laskettelukeskukset!! Eli aattelin että huippua pääsen tänänkin vuonna laskettelemaan! Semmonen pieni takaisku ettei siinä paikassa mihin me ollaan menossa oo ollenkaan lunta... damn haha! No mutta sen reissun "oikea tarkotus" ei ookkaa lasketella vaan ilmottaa tän piirin ens vuoden vaihtareille mihin ne pääsee vaihtoon ja sitte hengailla niitten kanssa ja kertoa vaihtarivuodesta niille vaikka eniten mua himottaa se laskettelu.


Winter stuff! Yeah Buddy :)

Tajusin sitte tän viikon alussa että eihän mulla tietenkää oo mitään laskettelu/talvi kamppeita kun luulin että tulisin elämään paikassa missä ei takkia, etenkään talvitakkia, tarvita (ja en ookkaa "tarvinu" koko vuonna... vaikka käyttänykki oon). No juttelin mun hostdädin kanssa asiasta ja se sano että voisin varmaan lainata talvivaatteita yheltä rotary naiselta voisinko lainata sen tyttären tavaroita kun se on collegessa. Käytiin sitte eilettäin koulun jälkeen testaamassa muutamia vaatteita ja löyty kamppeet joita sitten sain lainata :)


Siis kattokaa noita jalkoja :(

Mutta mun on pakko kertoa teille (vaikka en mikään hirveä eläinihminen olekkaan) niitten eläimistä!! Niillä on joku 67 kissaa ja 10 uutta pentua!! Niin söpöjä, ne mahtu mun kämmenelle aww. Sitten niillä on kaks "normaalia koiraa" ja sitten koira jonka takaraajat on halvaantunu.. ei luoja niillä oli vaippoja sille koiralle ja semmonen rullatuoli sydeemi. Kävi niin sääliksi sitä koira reppanaa :( sen piti olla omassa aitauksessa ettei ne muut koirat vahingossa satuttaisi sitä leikkiessä.

mutta tietty 49ers huivi kaulassa!

No mutta kuitenkin ski trippiä odotellessa!! Toivottavasti saadaan lunta.. mulla on kyllä suunnitelma sitä lunta varten hehe. Kerron siitä sitten ehkä myöhemmin.

Yks niitten 93 kissasta... ihan söpö tho!




Hauskaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti