maanantai 2. huhtikuuta 2012

It blows in the wind and just touches down here or there. Was it planned or was it just perchance?


Täällä jenkeissä kun ihmiset täyttää 18, ensimmäinen asia mitä tehdään on että marssitaan tatuoijalle ja otetaan vaan joku kuva kun kerran viimein siihen on ikää ja kun ei nää tosiaan 18 vuotiaana saa oikein mitään uusia "vapauksia" niin täällä sitte halutaan juhlistaa kuitenki jotenki tätä sweet 18:nia... mikä siis on johtanu siihen että hirveen monet mun kaverit on nyt ottanu ihan ihmeellisiä tribaaleja ja muita (joilla ei oo sitte ees mitään syvempää merkitystä, kuha vaa saadaan mustetta ihoon) joita ne sitte esittelee koulussa aivan innoissaan.


No täähän on sitte johtanu siihen kuitenki että itelläki on tullu tatuointi fewer... oon nyt jonku kuukauden päivät selaillu erilaisia tatuointi blogeja ja katellu tatuointi mestojen sivustoja ja oon nyt aivan rakastunu tämmöseen sulka ideaan. Mun ongelma on vaan se että kyllästyn niin nopeesti aina kaikkeen (vaatteet, korut, mekot, värit.... vaikka mulla on kyllä taipumusta joskus palata takaisin joihinki koruihin yms. Siis saatan olla kyllästyny johonki parisen kuukautta, sitte laitan sen jonnekki syrjään ja seukki kerran kun löydän sen jutun ni se tuntuu taas ihan uudelta mutta tää taktiikka ei ihan toimis tatuointien kanssa) ja mua pelottaakin että kyllästyn sitte siihen mun tatuointiin! Vaikka mun mielestä nuo näyttääki nyt tosi kauniilta etenki noissa kuvissa nii mua pelottaa että se ei tulis näyttämään mun päällä yhtä hyvältä ja sitte että parin kuukauden päästä miettisinki jo että miks meninkään ottamaan tän... hawajilla kyllästyin mun feikkitatuointiin parissa päivässä (se oli kyllä vaan semmonen kukkaköynnös mun jalkapöydässä joka vaan näytti nätiltä että eipä sillä ollu mitään merkitystä että ehkä siks kyllästyin) tälle sulalle mulla ois mulle henkilökohtasesti aika tärkeäkin merkitys että ehkä siihen ei sitten kyllästyisi jos siinä olisi jotain tärkeää takana mutta kun.. äh!



Haluaisin sen sulan joko tolleen selkään tai sitten jalkapöytään niin kuin ekassa kuvassa... kuitenki jos 
tatuoinnin sattuisin joskus ottamaan en haluaisi sen haittaavan työnhakua ja siksi sen pitäisikin olla paikassa minkä saisin peittoon jos tarve vaatisi... enkä haluaisi mitään liian massiivista, sen pitäisi olla todella siro ja kevyt... mielellään hieman kaareva mutta ei taas liian. Se sulka ei sais näyttää pölyhuiskalta mutta vähän sen pitäisi olla semmoinen avonainen. Sen pitäs olla... mitehän tän nyt selittäis yhdellä sanalla... Täydellinen. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti